Reclamatie [GM]Diana

Aici veţi putea reclama un membru staff în cazul în care acesta a încălcat regulamentul.
Închis
Avatar utilizator
Metin2 PvP
Membru onorific
Membru onorific
Mesaje: 2503
Membru din: Sâm Aug 06, 2016 6:46 pm
Regat: Roşu
Caracter: Ninja

Mie Sep 28, 2016 4:08 pm

2.1 Topicurile care au titluri de genul: Ajutor, Problemă, Întrebare, Help, Urgent, etc. precum şi titlurile scrise în totalitate cu majuscule nu sunt tolerate. Folosiţi un titlu de topic care să corespundă cu problema/întrebarea dumneavoastră. Vă cerem acest lucru pentru că şi alţi utilizatori să poată găsi prin căutare răspunsul la întrebările similare.
viewtopic.php?f=25&t=5094
Din câte vezi, jucătorul nu știe de ce a fost sancționat. Și nu este singurul în această postură. Cunoșteam acea regulă, însă, în cazul reclamațiilor, nu prea ai cum să numești subiectul. Se subînțelege că este o reclamație făcută cu scopul ca un jucător sau mai mulți să fie sancționați. Tocmai din acest motiv, denumirile subiectelor din această secțiune nu sunt potrivite, variind de la "reclamație, limbaj, abuz" până la alte denumiri, la fel de neinspirate. În schimb, este deranjant modul în care tu tratezi lucrurile. De când ai ieșit din echipă, ai început cu topicurile la mișto, fără rost șamd (știi foarte bine despre ce vorbesc, nu cred că e cazul să exemplific). Da, am rezolvat primele 2 reclamații, dar deja este prea mult. Cea de-a doua reclamație, în mare parte, a fost inutilă. Dacă am ajunge să sancționăm pentru un "ești prost", spus în glumă, unde am ajunge? Jucătorii formează prietenii, își spun în glumă, fiindcă își permit. Voi da un exemplu: una este când iubita unui jucător îi spune bou, în glumă, prietenului ei pentru că se dădea la alta doar ca să-i facă în ciudă, și alta este ca un membru staff să fie făcut bou. Este o mare diferență între cele doua situații. De ce nu am sancționat în continuare? A fost o decizie luată la nivel staff, am discutat despre acest lucru. Ceea ce ai încercat tu să faci, este o mare bătaie de joc. O faci în mod intenționat, ba chiar, te gândești și cum să instigi jucătorii să te înjure. Mai jos ai dovezile. Conversația cu Blue este greu de găsit, însă ți-a comunicat chiar el acest lucru.
http://prnt.sc/cncnwq
http://prnt.sc/cncmip
http://prnt.sc/cncmyi
http://prnt.sc/cncneb
http://prnt.sc/cncstb
Tu nu ești deranjat. Faci asta intenționat. Stai cu 2 conturi în map1, pentru a face reclamații. Ți-am explicat atât eu, cât și blue pe skype. Dacă jucătorii respectivi ar fi fost deranjați, ar fi făcut reclamație. Nu cred că ești tu avocatul lor. În rest, cred că te-au lămurit print-urile.
Avatar utilizator
Bogdan
Începător
Începător
Mesaje: 124
Membru din: Vin Aug 12, 2016 10:33 pm
Oraş: virtual
Status: Om simplu;
Regat: Galben
Caracter: Războinic

Mie Sep 28, 2016 7:38 pm

Reaper are dreptate, o sa încep si eu Hiroshima asta :)))
Metin2 PvP Server
Membru hiperactiv
Membru hiperactiv
Mesaje: 981
Membru din: Lun Noi 09, 2015 5:43 pm
Caracter: Războinic

Mie Sep 28, 2016 8:00 pm

[GM]Diana scrie:
2.1 Topicurile care au titluri de genul: Ajutor, Problemă, Întrebare, Help, Urgent, etc. precum şi titlurile scrise în totalitate cu majuscule nu sunt tolerate. Folosiţi un titlu de topic care să corespundă cu problema/întrebarea dumneavoastră. Vă cerem acest lucru pentru că şi alţi utilizatori să poată găsi prin căutare răspunsul la întrebările similare.
viewtopic.php?f=25&t=5094
Din câte vezi, jucătorul nu știe de ce a fost sancționat. Și nu este singurul în această postură. Cunoșteam acea regulă, însă, în cazul reclamațiilor, nu prea ai cum să numești subiectul. Se subînțelege că este o reclamație făcută cu scopul ca un jucător sau mai mulți să fie sancționați. Tocmai din acest motiv, denumirile subiectelor din această secțiune nu sunt potrivite, variind de la "reclamație, limbaj, abuz" până la alte denumiri, la fel de neinspirate. În schimb, este deranjant modul în care tu tratezi lucrurile. De când ai ieșit din echipă, ai început cu topicurile la mișto, fără rost șamd (știi foarte bine despre ce vorbesc, nu cred că e cazul să exemplific). Da, am rezolvat primele 2 reclamații, dar deja este prea mult. Cea de-a doua reclamație, în mare parte, a fost inutilă. Dacă am ajunge să sancționăm pentru un "ești prost", spus în glumă, unde am ajunge? Jucătorii formează prietenii, își spun în glumă, fiindcă își permit. Voi da un exemplu: una este când iubita unui jucător îi spune bou, în glumă, prietenului ei pentru că se dădea la alta doar ca să-i facă în ciudă, și alta este ca un membru staff să fie făcut bou. Este o mare diferență între cele doua situații. De ce nu am sancționat în continuare? A fost o decizie luată la nivel staff, am discutat despre acest lucru. Ceea ce ai încercat tu să faci, este o mare bătaie de joc. O faci în mod intenționat, ba chiar, te gândești și cum să instigi jucătorii să te înjure. Mai jos ai dovezile. Conversația cu Blue este greu de găsit, însă ți-a comunicat chiar el acest lucru.
http://prnt.sc/cncnwq
http://prnt.sc/cncmip
http://prnt.sc/cncmyi
http://prnt.sc/cncneb
http://prnt.sc/cncstb
Tu nu ești deranjat. Faci asta intenționat. Stai cu 2 conturi în map1, pentru a face reclamații. Ți-am explicat atât eu, cât și blue pe skype. Dacă jucătorii respectivi ar fi fost deranjați, ar fi făcut reclamație. Nu cred că ești tu avocatul lor. În rest, cred că te-au lămurit print-urile.
Cred ca Diana a spus tot ce era de spus. Reclamatia a fost solutionata, consider ca ti-ai primit raspunsul. [D.E.V]Agent ban 7 zile pentru nerespectarea regulamentului sectiunii "Reclamatii echipa"

Topic Closed!
Metin2 PvP Server MT2
Level Event Easy PvM Hard Origins Aeldra Top Rubinum Azyrah Hammer Rop Rop2 International player players online MMORPG servers servere Rodnia Solana
Închis